Monday 3 April 2017

Bagaimana Beli Vivix™ Dengan Lebih Murah

Keyra percaya, sebenarnya ramai yang nak cuba Vivix kan? Anda yang dah buka link ini pun mesti salah seorang kan. Kalau tidak masakan anda berminat untuk tahu bagaimana anda boleh beli vivix dengan lebih murah. Kononnya harapan untuk mencuba Vivix seakan pudar bila anda dengar harga sebotol Vivix.

Jadi hari ni Inshaa Allah keyra nak kongsikan bagaimana anda dapat beli Vivix dengan harga yang lebih murah tanpa perlu melalui pengedar haram (online shopping yang jual di bawah harga pasaran yang ditetapkan oleh Shaklee, berdosa tau sebab kira tak amanah dengan produk company!). Beli dengan keyra anda boleh dapat konsultasi terbaik seumur hidup dan berkat pada pembelian anda.

Sebelum tu, meh keyra kongsikan dengan anda betapa beruntungnya anda jika anda mengamalkan Vivix™.


Pertamanya, ramuan untuk menghasilkan Vivix sudah melalui lebih 2000 kajian! Vivix merupakan minuman campuran botani revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik Polyganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu. Vivix™ sudah dipatenkan. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Vivix sebenarnya suplemen anti-penuaan terbaik di dunia dan ianya tulen. Vivix melambatkan pembentukan AGE. Satu sudu teh Vivix setiap hari memberikan anda sehingga 110mg resveratrol.


Jadi, berapa harga Vivix™?

Vivix tidak mahal sebenarnya jika anda sendiri faham proses penghasilannya dan bagaimana hebatnya kuasa Allah melalui Vivix dalam membantu pesakit-pesakit kritikal seperti kanser, stroke, Alzheimer, diabetes dan sebagainya.


1 botol Vivix mempunyai 150ml pati resveratrol dan polifenol tulen (tahap ketulenan sehingga 98%) yang anda tidak dapat daripada jus resveratrol yang lain.

Harga runcit sebotol Vivix adalah RM503. Tapi keyra dah janji nak bagitau rahsia membeli Vivix dengan lebih murah kan? Untuk membeli Vivix dengan lebih murah, anda boleh beli 2 botol Vivix dan anda dapat;

⚫ penjimatan sehingga RM200++ kerana anda layak untuk mendapat harga ahli dengan setiap pembelian 2 botol Vivix. (2 botol Vivix = RM806)

⚫ keahlian Shaklee percuma yang bernilai RM80.

⚫ pengeposan percuma yang bernilai RM10.60 dan dihantar terus ke depan pintu rumah anda.

⚫ 5% pulangan tunai dibayar kepada anda.

Untung kan? Dengan 2 botol anda dapat manfaat di atas dan yang penting anda membeli dengan penuh keberkatan.

Jom dapatkan Vivix anda dengan harga yang lebih murah hari ini juga! Tekan je link bawah ni kalau nak whatsapp keyra k.

www.wasap.my/60125687714