Friday 16 December 2011

again and again

ok fine, mesti ramai yg akan kata. bestnya cuti ! ok memang best sebab dapat dok rumah. sapa kata cuti tak best. dapat dok rumah,dapat tngok tv, x payah keluaq pi mna2. duduk ja kat dalam rumah. dan kebetulan pulak sekarang ni musim hujan. asal petang ja hujan, petang ja hujan. bukan nak merungut atau mengeluh, best apa hujan. sejuk jaa. tidoq pun sedap jaa. sapa kata hujan tak best??
and now aku cuti dah lebih dua minggu tapi masih tetap dok umah. best kan? best gila. duduk rumah takdak buat apa2 yg best and berfaedah memang best gila pun. takdak sapa nak kacau kan. ada jugak plan dgn kawan nak keluaq bagai, tapi dah dua minggu punya plan x jalan2 lagi. best kan bila plan x jadi? jimat duit kan. xdak la membazir. best apa dapat DUDUK KAT RUMAH SEMATA  bila2 cuti macam ni. xpyah pening2 nak pkiaq mcm2 hal. duduk ja kat rumah sampai rasa nak mengamuk !! arrgghhhh !!!

tersangatlahhh bosan bila cuti cuma duduk rumah. sapa yg kata best tu? meh sini aku belasah !! aku ni duduk rumah bagai nak gila x pi mana2. nak tengok tv penuh dgn cita hendon yg entah apa2. kalau tak tngok tv, bosan yg amat. habis dah segala buku,majalah lama2 semua aku dah baca. game jgn cakap la, segala game budak2 pun aku sebat main jugak. nak online pun dah bosan bukumuka tu. sampaikan aku dah deactive account la nak cerita betapa bosannya FB sekarang ni. ahhh,lantak la situ.
handphone aku jgn cerita laa,dah dua minggu tak bertopup, charge pun seminggu sekali. bateri habis pun sebab dengaq lagu. hahaha. tak pernah kot macam tu jadinya handphone aku. tapi xpa, jimat duit bila tak payah topup, jimat bil letrik bila tak payah charge handphone kan. HAHA. 

ehhh, bila aku kata aku bosan? aku tak bosan pun laa cuti ni dok kat rumah sahaja tanpa keluaq kemana2. AKU TAK BOSAN K !!! ~ arghhhhhhh

nota lutut : minggu depan Insha-ALLAH result yg mnyeramkan akan menunjukkan dirinya. doakan aku ! :)

No comments: