Wednesday 7 December 2011

DIA 3D, i loike

assalamu'alaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang. ahaks !!
sekarang sdg bercuti semester. baru  seminggu lebih tak silap aku. tp aku dh mula rindukan suasana kelas yg sgt hingaq (bising) dgn kerenah classmates yg pelbagai and kdg2 tak terjangka ada perangai seburuk itu tp buat kelas ceria. ingat lagi aku masa awal2 sem dulu bukan main sedih lagi aku bila tak dapat sama kelas dgn kwn2 aku. dan sebenaqnya terpaksa jgk register that class bcos lecturer ckp kelas lain semua dh full registered. semuanya sebab ada sedikit masalah teknikal yg menyebabkn kami (aku dan aimi) daftar lambat.
kecewa plus sedih sebab satu kelas dgn org yg kami tak berapa rapat. dgn golongan SOC memg first month tu aku berdua ja dgn aimi. sampaikan bila tiba time kna buat group utk any paperwork, aku dgn aimi berserah ja sapa2 nak ambik kami as their group members. huhu. sadess kan.
tp lama kelamaan aku mula berpikir, maybe classmates aku ingat kami ni innocent plus pendiam dats y xdak yg berani teguq lebih2. so aku kna mulakan dulu. nahh bila dah npk aku ni bukan jenis yg pendiam sgt, mulalahh nak menyakat sanasini. adehhh. tp all those thing yg buat aku syg classmates aku. even aku xdapat sama kelas dgn kwn2 baik aku tp see betapa baiknya ALLAH. tetap ada hikmah yg menanti. kelas yg aku sit for one semester was the best class i ever had.
mereka adalah azraei,adha,syifaa,sue,syiqin,eyqa,aimi,iqbal,zali,zaid,bakh, aufa, kimi,madi,farra,tasha,lid,faiz,lida,naquib,kak ami,kak syuu..

after few months almost 3 month i guess, kami satu kelas jd sgt rapat even kdg2 tu ada jugak bertikam lidah. ahahahh. biasalahh tu, adat berkawan. kalau smooth ja x best jgk kan. ada jgk masa kelas tu suram ja and masing2 buat hal sendiri. tp DIA 3D tetap paling best walaupun sunyi sepi time LAW dan pernah di cop LEMAU. sensitip betoi dgn word tu. ingat lagi aku lepas di cop begitu, mereka pura2 gelak even benda tu bukan untuk digelak. see, how awesome my classmates in acting ! haha

hey guys, you all know what. i love to be ur classmate ! our class is the best class in the world (i guess so :p). kalau ditakdirkan kita satu kelas lagi sem depan i won't regret. ahaahahah. SAYANG hampa lahh ! *peace*

2 comments:

SYIFAA SAKILA said...

terharu membacanya :')

aufabisyarah said...

terima kasih KIRAH !! love u !!