Saturday 31 December 2011

lain acuan lain bentuknya

Assalamu'alaikum :)

dear mom and dad, (atau bhasa kmpungnya---> dear mak dan ayah :D)

teringat hidup aku dr dulu sampai sekarang . n now i'm 20 dh boleh kawin dh and i'm big enough to think every single thing in my life. HOPEFULLY :)
aku anak MAK AYAH aku. ehh, ofcos laa.. xkan aku anak mak bapak Aaron Aziz pulak. bhahahahahh. xpaham? ok lupakan. kalau dulu aku selalu tertekan sebab family aku especially ayah dan kak ngah aku suka letak harapan yg tinggi kat aku. contohnya bila tiap kali aku ada big exam, depa memang harap aku dpt bagi the best lahh. tp aku dh salah anggap, aku anggap semua tu bebanan utk aku and i can't do that. aku x dapat bagi yg terbaik. dan kdg2 aku cemburu dgn kwn2 aku yg mna parents depa x kisah sgt dgn apa yg depa dpt. setakat lulus dh baik.
tapi aku silap. aku rsa kalau parents aku tak letak harapan yg tinggi kat aku, maybe aku takkan dpt apa yg aku nk. aku akan buat biasa2 utk dpt result yg biasa2 ja. sekarang bila aku dh futher study jauh dr family. ok fine, memang dlm malaysia jugak baru aku tau yg depa buat semua tu memang totally utk kebaikan aku. bila aku dpt result yg best, seriously aku rasa happy gila. and bila aku dpt result yg mcm hampehh, aku rasa down gila.
and now aku bersyukur sgt2 dgn apa yg aku ada. i mean my family. even tertekan sebab nak kena ligan/kejar result yg bombastic ! tp xpa, aku suka sebab semua org nak yg terbaik rite? hehe
dear mom and dad,
i promise i will be the best daughter that both of you ever had.
and i promise i will keep this smiling when u see me being a successful person, one day.
so please, keep my words..
MOM and DAD, ILOVEBOTHOFYOU SO MUCH. you are the best parents in the world !


dear year 2012,
i will make you the sweetest year and i promised for that.
so, please be nice to me.
THANKYOU :)


nota lutut: broken english!!! ada aku kesahh? :D

No comments: