Monday 5 December 2011

zikir harian

assalamu'alaikum.
waahhh, tajuk nk jd ustazah. ahaks! heyyy3, cuma nak berkongsi nahh. x salah kot. kalau x boleh amalkan setiap masa pun xpa, tp at least kita mencuba. aku pun sdg mencuba. supaya kita sentiasa ingatkan ALLAH. salah kaa apa yg aku ckp. kan mengingati Maha Pencipta itu memang tugas wajib kita.

and im telling you what, selama ni rumah aku memang ada tampal zikir harian kat dinding cuma aku ja yg tak pernah nak ambik port. teruk kan aku? huhu. yeahh aku admit :( tapiii aku sdg cuba berubah.
ni yg memang dh lma gila dk dlm umah aku ~ huhu


bukan apa letak dua ni sebab takut x clear yg tertampal kat rumah aku tu. hey awak awak dan awak , why not kita gantikan lagu justin bieber, lagu kristal dgn zikir harian yg InshaALLAH memberi lebih byk manfaat utk kita. 
kitabiasa didedahkan dgn kata2 "yang baik untuk yg baik dan begitulah sebaliknya" . semua org pasti nak yg terbaik bukan. so kita sendiri kena jadi baik dulu. so mulakan langkah pertama anda. 

nota lutut : sy nak yg terbaik !

No comments: