Thursday 17 August 2017

Projek Spa Membantu Dikala Terdesak Perlukan Duit

Kebanyakan yang join projek Spa The Walking Beauty ni adalah suri rumah. Tapi ada je daripada kalangan profesional seperti cikgu, peguam, engineer dan even doktor pun ada tau. Sebab kami nampak peluang dalam TWB. Peluang mudah untuk buat duit.


Kerana orang perempuan dan kecantikan tak mungkin dapat dipisahkan. Jadi mudah sangat untuk kita buat duit kalau berkaitan dengan kecantikan wanita ni.


Instant cash. Duit segera. Korang percaya tak dengan ilmu Spa yang kami ajar ni, boleh jadi penyelamat korang dikala korang tiba-tiba perlukan duit untuk sesuatu tapi simpanan korang tak cukup.


TERDESAK PERLUKAN DUIT? NASIB BAIK SAYA ADA ILMU SPA!



See.. Apa kata beautician kami. Ada yang siap guna duit Spa untuk buat majlis kahwin tau. Wahhh mesti banyak kan yang beliau dapat!


Korang nampak tak apa yang saya cuba sampaikan. Ye, betul! Kalau korang takut tak boleh nak tumpukan betul-betul dengan bisnes Spa ni it sokay. At least korang dah tahu tekniknya, dah ada ilmu Spa. So, anytime korang rasa nak praktikkan tak jadi masalah lagi.


Percayalah korang, mudah sangat untuk korang dapat pelanggan InshaAllah jika korang rajin untuk buka mulut bagitau orang yang korang pandai buat facial. Paling tidak pun saudara terdekat, kawan-kawan, jiran satu taman mesti nak cuba servis korang.

Pulangannya sangat lumayan!


KAU BUAT, KAU MESTI DAPAT. LUMAYAN PULAK TU!


Korang tengoklah sendiri, dalam masa 4 jam je boleh dapat RM575!

Ini pula pengakuan seorang student yang dah memilih untuk join TWB semasa cuti semesta, hampir RM1000 beliau dapat tau!


MASA TENGAH BERCUTI PUN BOLEH BUAT DUIT? DENGAN ILMU TWB SEMUANYA BOLEH!


Jom baca pula perkongsian beautician TWB yang sedang bercuti di Queensland, Australia. Masa bercuti pun boleh duit. Kau rasa?


Dan baanyak lagi sebenarnya proven result daripada beautician TWB betapa mudahnya untuk dapatkan instant cash melalui projek Spa TWB ni. Antara kita pandai untuk ambil peluang atau tidak je.


BUAT SPA SEKALI PRODUK JALAN? WAHH INI SUDAH UNTUNG BERKALI GANDA!

Ini pula bukti projek Spa TWB ni salah satu medium yang paling mudah untuk korang gunakan untuk buat jualan produk korang lebih mudah!

Ini pun sama!


Korang dah tahu ke yang TWB dah buka penyertaan sebagai beautician kepada sesiapa sahaja tak kira produk apa yang korang jual. Kami nak bantu korang tingkatkan lagi jualan produk korang melalui projek Spa. Kecuali SID yang bukan dari susur kami je tak boleh join, maaf yer!


Korang yang lain-lain boleh join tau bulan ni. Agent Nuraysa, Mary Kay, Mary Jardin. Semua boleh join. Boleh refer SINI untuk info lanjut pasal pakej Spa TWB yang dibuka khas untuk korang k!


Kalau korang rasa korang perlukan pendapatan tambahan, ataupun korang rasa macam "Eh aku kena tahu la ilmu Spa daripada TWB ni, kalau terdesak perlukan duit bolehlah aku praktikkan ilmu yang aku belajar ni". Jom cepat-cepat join kami!


Kami ada support group yang kuat tau. Korang takkan rasa keseorangan.

Korang tekan je link kat bawah ni untuk cepat-cepat join kami ye!

SAYA NAK BELAJAR TEKNIK SPA TWB!

Kalau nak tanya apa-apa pun boleh je tekan link kat atas tu okay korang. Jumpa lagi!


Keyra,
Proud Member of The Walking Beauty
Beautician & Spa Trainer
+6012-5687714

No comments: