Tuesday 21 November 2017

Fenomena Mobile Spa | The Walking Beauty

Zaman sekarang ni, kalau boleh semua benda orang nak yang delivery ja kan? Order, tunggu kat rumah, nanti barang yang kita nak tu sampai depan pintu rumah. Hehehe
 
 
Kalau buka facebook tu, apa benda ja yang orang tak jual online? Even kuih muih pun orang pakai servis delivery ja sekarang ni. Orang dah berapa rajin nak keluar rumah, pergi kedai beli semua benda yang diperlukan. Tesco pun dah ada servis delivery kan sekarang?
 
 
So come to Mobile Spa. Kenapa agaknya orang zaman sekarang sangat teruja dengan servis Mobile Spa?
 
 
Beautician bersiap sedia untuk
ke rumah pelanggan!
 
 
 
1. Takda banyak masa untuk keluar
 
Time is money guys! Kalau ada servis delivery yang boleh jimatkan masa kita, why not kita ambil servis delivery ja kan? Seriously jimat masa kita. Nak mandi, nak bersiap, nak pastikan rumah selamat untuk ditinggalkan, then nak drive lagi, kalau jalan tak jem oklah kan, kalau jalan jem? Fuhhh, kira sat berapa banyak masa yang korang perlukan tu.
 
Kalau yang jenis memang banyak masa oklah kan? hehe
 
 
 
2. Takda transport
 
Ada sesetengah orang yang takda transport untuk keluar, selalu mengharapkan suami ja kalau nak kemana-mana. Tapi kalau dah suami kerja? Takkan dah tak boleh nak berSpa, nak cantik-cantik kan? Hehe
 
 

 
Inilah bergunanya kemudahan servis delivery ni pada mereka.
 
 
 
3. Anak Kecil
 
Ibu-ibu yang masih ada anak kecil agak susah kan untuk kemana-mana. Even nak ke kedai dalam taman pun rasa malas dengan anak kecil ni kan? Nak siapkan dia, nak pastikan mood dia okay bila keluar, nak pastikan keselamatan dia lagi.
 
Tapi kalau kat rumah sendiri InshaAllah anak-anak kecil jarang nak buat perangai sebab dia berada di kawasan yang dia dah biasa dan dia akan rasa secure walaupun ditinggalkan main sorang-sorang di ruang tamu.
 
 
 
4. Jauh dari rumah
 
Nak cari Spa yang muslimah, kadang-kadang jauh dari tempat kita. Nak pergi rasa tak berbaloi pulak kan? Letih kat jalan ja nanti, nak mencari tempat tu satu hal lagi.
 
Kenapa perlu peningkan kepala, kan dah ada servis Spa ke rumah anda. Sangat-sangat mudahkan kerja anda tau! Harga jauh lebih murah, tapi servis standing di Spa.
 
 
 
Apa lagi agaknya yang buatkan anda memilih servis Spa ke rumah? Suami taknak hantar ke Spa, malas nak keluar rumah, malas nak bersiap, lebih selesa dirumah sendiri dan sebagainya.
 
Tapi, mobile Spa ni cuma pilihan untuk semua wanita yang tak berkesempatan untuk ke Spa. Jika anda seorang yang suka ke Spa, dan tak punya kekangan untuk ke Spa, silakan anda untuk ke Spa.
 
 
Mobile Spa untuk anda yang mempunyai kekangan seperti yang saya nyatakan di atas. Boleh hubungi saya untuk saya datang bawakan Spa ke rumah anda ya! Cepat tekan link kat bawah ni untuk masuk ke aplikasi whatsapp saya.
 
 
Dimana sahaja anda berada. Di rumah, hotel atau tempat kerja sekalipun. Roger ja kami, laju-laju kami datang ke tempat anda!
 
 
Dirumah anda.
 
 
Di hotel, mungkin ada yang sedang outstation atau
berkursus.
 
 
 

No comments: