Sunday 22 July 2018

Rahsia 5 Penjuru Income Bisnes Spa TWB

Antara tarikan utama kursus Spa oleh The Walking Beauty adalah rahsia menjana 5 penjuru income daripada satu bisnes Spa sahaja ! Kalau kat tempat lain paling banyak yang diajar pun dua jenis income ja rasanya kot. Tu pun kalau bernasib baik, kalau tak satu je la iaitu income daripada servis Spa yang kita belajar tu!




Ini hasil salah seorang beautician TWB daripada servis Spa sahaja tau! Belum lagi termasuk dengan income ke 2-3-4-5 yang akan diajar pada korang nanti. Melelehhh 🤑🤑🤑

Korang akan sangat beruntung jika korang join kursus Spa dengan The Walking Beauty, sebab korang akan diajar buat 5 jenis income melalui satu bisnes Spa sahaja! Menarik bukan?

Jom saya kongsikan rahsia 5 penjuru income Spa The Walking Beauty.

1. Servis Spa

Eh of course la income daripada servis Spa kan? Dah namanya datang kursus Spa.. Jadi income utama mestilah daripada hasil servis Spa yang kita buat.











Korang tak perlu risau korang tak pandai, takut tangan keras dan sebagainya. Tengok ni proven results TWB, baru mula pun dah boleh dapat banyak macam tu! Sebab teknik yang kami ajar sangat simple, mudah tapi confirm BOLEH BUAT DUIT!


2. Bonus Shaklee

Okaylah, since Spa TWB menggunakan produk Shaklee jadi sudah semestinya setiap beautician TWB berpeluang mendapat bonus Shaklee.




Jadi bila korang dah buat Spa menggunakan produk Shaklee, automatik korang boleh dapat bonus!


3. Untung Runcit

Ingat tak saya pernah cakap, Spa ni adalah medium TERBAIK untuk korang jual produk terutamanya produk kesihatan & kecantikan. Bila customer dah cuba produk kita & berkesan, lebih senang kita nak convince customer untuk beli produk yang kita jual kan?







Dalam Shaklee, walau kita nak beli satu jenis produk je pun kita dah boleh beli dengan harga ahli, dan bila kita jual dengan harga retail, jadi kat situ dah boleh dapat untung runcit right?

Income ke empat & ke lima TWB adalah rahsia besar dan istimewa untuk semua ahli The Walking Beauty sahaja! Income keempat dan kelima ni paling senang nak dapat, lumayan dan semestinya berkaitan dengan projek Spa juga.


Kalau nak tahu rahsia income keempat & kelima TWB ni korang kenalah join kursus Spa dengan TWB. Kami akan dedahkan rahsia dua income ini semasa training.


Korang boleh refer pakej all in TWB dengan klik pautan dibawah yer..



If korang ada apa- apa yang korang tak clear atau nak tanya, boleh terus whatsapp saya okay?

Keyra,
012-5687714 (call)



No comments: